Berichten over Jongeren

1. Lachgas.jpg
    1B - Sanny Brunekreeft - Lagerweij ChristenUnie Veenendaal.jpg
    Door Sanny Brunekreeft - Lagerweij op 15 september 2022 om 12:19

Lachgas. Nog steeds niet om te lachen!

In Veenendaal zijn 5 bedrijfjes die lachgas gewoon thuisbezorgen, op sommige plekken wordt het in de horeca actief aangeboden (en dan is het voor jongeren vaak een keuze: of drank of ballonnetjes - 2 voor 6 euro) en er zijn maar weinig mogelijkheden om er tegen op te treden.

Lees meer over "Lachgas. Nog steeds niet om te lachen!"
  2. werk voor stichting present.jpg
    8 - Rosita Bussink-Verheij ChristenUnie Veenendaal.jpg
    Door Rosita Bussink-Verheij op 20 mei 2022 om 08:06

Jongeren zetten zich in voor de medemens

Donderdag 19 mei organiseerde Stichting Present een burgerschapsdag voor ruim 80 leerlingen van het Van Lodenstein College uit Kesteren. Tijdens deze dag gingen de leerlingen op verschillende adressen in Veenendaal praktisch of sociaal aan de gang.

Lees meer over "Jongeren zetten zich in voor de medemens"
  3. IMG-20220304-WA0012.jpg
    7B - Willem van Braak ChristenUnie Veenendaal.jpg
    Door Willem van Braak op 4 maart 2022 om 20:47

De ChristenUnie vindt het hoog tijd om de mentale gezondheid van jongeren in Veenendaal op de agenda te zetten. Van alle leeftijdsgroepen zijn het vooral zij die in de knel zitten, angst ervaren en somber of depressief zijn. Daarom presenteerde de ChristenUnie 4 maart een lokaal actieplan Hoopvol Perspectief voor Jongeren.

Lees meer over "ChristenUnie Veenendaal vraagt extra aandacht voor de mentale gezondheid van jongeren"