ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Natuur en Milieu'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Het stadsstrand blijft!

Veenendaal centrum 5 mei 201714dinsdag 03 oktober 2017 In de gemeenteraad hebben we maandag 2 oktober gesproken over het stadsstrand. Het stadsstrand blijft een veelbesproken onderwerp in Veenendaal en dat is terecht. Want dat deze plek een meerwaarde voor het centrum van Veenendaal heeft, staat buiten kijf! De ChristenUnie wil zich inzetten voor behoud van het stadsstrand, maar niet per se in de huidige vorm. Afmaken van het winkelrondje en een kwalitatief goede omgeving van een stadsstrand is voor ons ook belangrijk. Lees verder >
Cultuur
Natuur en Milieu

Minder afval begint bij de voordeur

printed-matter-2405497_1920donderdag 06 juli 2017 De ChristenUnie wil een groene partij zijn. Dat laten we zien als het gaat om openbare ruimte en ook als het gaat om duurzame keuzes. Lees verder >
Natuur en Milieu

Veenendaal is ons veel waard

20170706_145545_resizedwoensdag 05 juli 2017 Als ChristenUnie vinden wij mooie groenstroken, veilige speelvoorzieningen en goed onderhouden straten zeer belangrijk. Dit geeft immers een positieve belevingswaarde en vergroot de veiligheid en leefbaarheid voor de burger. Daarnaast versterkt het de aantrekkelijkheid van Veenendaal voor wat betreft de vestiging van bedrijven.
Het beheer van de openbare ruimte is een kerntaak van de gemeente en de openbare ruimte is het visitekaartje van ons allemaal. Lees verder >
Wonen & Ruimtelijke ordening

Veenendaal verdient beter!

Afbeelding bij bijdrage Veenendaal verdient betervrijdag 23 juni 2017 De gemeente Veenendaal heeft als beheerder een zorgplicht. Goed onderhouden groen en veilige wegen zijn belangrijk. Het beheer van de openbare ruimte is voor de gemeente een kerntaak! Schoon, heel en veilig, daar gaat het ons om. Lees verder >