ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Kiezers bedankt!

54524377_2171792092938264_2327861348035198976_n.jpgdonderdag 21 maart 2019 Wij bedanken alle kiezers in Veenendaal die op de ChristenUnie hebben gestemd. De afgelopen weken is er intensief campagne gevoerd. Veel bijzondere gesprekken hebben we gehad met u. Nogmaals dank voor uw stem. En ook dank aan het campagneteam en alle vrijwilligers die zich deze keer letterlijk door weer en wind hebben ingezet. Lees verder >

De ChristenUniecampagne opgeschort.

tower-376541_1920.jpgmaandag 18 maart 2019 Afgelopen vrijdag 15 maart was de verschrikkelijke aanslag in Christchurch en vandaag 18 maart de zeer zorgelijke en onthutsende berichten uit Utrecht vanwege de aanslag in een tram. Lees verder >

Werkbezoek aan Veens en de buurtouders

Afbeelding bij werkbezoek Buurtouders.jpgmaandag 11 maart 2019 Vanuit de fractie van de ChristenUnie hebben Jeroen van Esseveld, Sanny Brunekreeft, Henk van Soest en Tineke Bette op vrijdag 8 maart een bijzondere ontmoeting gehad met de Buurtouders uit Veenendaal. Lees verder >

SYNTUS UTRECHT VERDIENT EEN COMPLIMENT

compliment syntus.jpgdinsdag 05 maart 2019 Goed en toegankelijk openbaar vervoer is belangrijk voor iedereen. Voor studenten en forensen, maar ook voor ouderen en mensen met een beperking. Syntus Utrecht maakt werk van toegankelijkheid. Zo leveren zij een waardevolle bijdrage aan mobiliteit en zelfstandigheid. Dat verdient een compliment. Arne Schaddelee, lijsttrekker voor de ChristenUnie bij de Provinciale Statenverkiezingen in Utrecht, en kandidaten Kees de Heer en Arjan Koerts deelden het compliment uit. Lees verder >

Complimentendag 2019

IMG_20190228_102759.jpgvrijdag 01 maart 2019 De ChristenUnie wil in Veenendaal, met de Veenendalers, bouwen aan een toekomst waarin er verbinding tot stand komt tussen de verschillende groepen in onze samenleving. Lees verder >

Met sprongen vooruit!

Afbeelding bij bijdrage website over besluit PS Rondweg-Oost.jpgvrijdag 22 februari 2019 Op 18 februari hebben de Provinciale Staten Utrecht in hun vergadering een besluit genomen over de Rondweg-Oost. En er is heel goed nieuws voor Veenendaal. De provincie Utrecht zal een grote investering doen in de mobiliteit in onze gemeente. Onze wensen voor verbreding van de Rondweg-Oost en het aanleggen van een ongelijkvloerse kruising ter hoogte van de Prins Clauslaan komen in vervulling Lees verder >

Afscheid en benoeming raadslid

ChristenUnie Veenendaal GR18 -19donderdag 21 februari 2019 ‘Voor alles is een tijd’ staat in de Bijbel. En dat geldt zeker ook in de politiek. Het is al lang geen bijbaantje meer, maar het vraagt maximale inzet en betrokkenheid van de (schaduw-)raadsleden, besturen en vrijwilligers. We zijn dan ook altijd dankbaar voor de enorme inzet van onze lokale politici. Helaas moeten er soms keuzes gemaakt worden en heeft Johan Blad na vele jaren van politieke activiteit in Veenendaal aangegeven te stoppen met zijn werk als raadslid. Jonathan v.d. Heuvel zal zijn plaats overnemen in de gemeenteraad. Lees verder >

Archief > 2018