Koopzondag in Veenendaal? U kunt inspreken!

Jolanda de Heerwoensdag 05 juni 2013

Binnenkort moet de gemeenteraad van Veenendaal beslissen over de koopzondag. De lokale partij Liberaal Veenendaal heeft een voorstel gemaakt over de koopzondag. Dit voorstel stelt één koopzondag per maand voor. Uiteraard is de ChristenUnie hier faliekant op tegen.

Er is gelegenheid om in de raadszaal in te spreken op het raadsvoorstel. Dit houdt in dat burgers/winkeliers hun mening mogen geven over het voorstel. Raadsleden kunnen dan uw mening meewegen bij het uiteindelijke besluit. De inspraak is donderdagavond aanstaande, de uiteindelijke raadsbehandeling van het voorstel is waarschijnlijk op 1 juli.

De praktische informatie op een rijtje:

-       De mogelijkheid van inspreken is aanwezig op donderdag 6 juni a.s vanaf 19.30 uur, in het gemeentehuis.

-       Uw aanmelding kan via de mail: griffie@veenendaal.nl of telefonisch via 0318-538258. U wordt verzocht dit tijdig te doen voor 6 juni a.s. 13.00u.

Omdat er kan worden ingesproken op alle onderwerpen uit de komende raadsagenda wordt u door de griffier ingedeeld op een tijd en is de spreektijd per inspreker in tijd ingekaderd. Wanneer u interesse mocht hebben om in te spreken  dan kunt u dit dus voor donderdag 13.00 uur melden aan de griffie.

Jolanda de Heer

Archief > 2013