ChristenUnie houdt thema-avond over buitengebied

dinsdag 10 mei 2011

met rondleiding bij de Eekhoeve

Het bestuur van de ChristenUnie Veenendaal organiseert een thema-avond op 18 mei a.s. over het buitengebied. Iedereen is van harte welkom. Lidmaatschap of betrokkenheid bij de ChristenUnie is niet noodzakelijk.

Op 18 mei zullen vragen worden besproken die spelen rondom ons buitengebied. Hebben we dit eigenlijk wel, hoe groot is het en wat willen we ermee? Door de groei van Veenendaal is er weinig meer van over, maar het kleine stukje dat over is vraagt om verdere bezinning. De ChristenUnie wil graag in gesprek komen met de Veenendaalse burger hierover.

De avond op 18 mei a.s. wordt gehouden in De Eekhoeve (Dijkstraat 115). Om 19.00 uur wordt gestart met een rondleiding. Vanaf 19.30 uur gaat de zaal open en staat er een kop koffie klaar. Ook is er dan een mogelijkheid voor een tweede rondleiding.

Om 20.00 begint de thema-avond. Er zijn drie sprekers en de volgende stellingen komen aan bod:

-Ons buitengebied reikt verder dan de grenzen van Veenendaal, het betreft het buitengebied van de complete FoodValley

-Het buitengebied is met name bedoeld voor recreatie en is daarmee een belangrijke economische trekker

-Een extra weg langs het Binnenveld is noodzakelijk voor Veenendaal

Iedereen is van harte uitgenodigd mee te discussiëren. Houd de website goed in de gaten (veenendaal.christenunie.nl). De komende week zullen daar weblogs, een uitgebreidere agenda en ook diverse verwijzingen te vinden zijn. Verder gaat de ChristenUnie via de social media alvast de discussie starten.

Archief > 2011