1+ Samen

Logo IW4maandag 22 oktober 2018

Een samenleving waarin iedereen mee kan doen, daarvoor is een inclusieve arbeidsmarkt nodig. Dit is één van de pijlers onder de variant 1+ waarin IW4 en de afdeling Economie en Werk gaan samenwerken; ‘een gemeenschappelijke en verder geïntegreerde werkgeversbenadering ten behoeve van het ondersteunen van de ontwikkeling van een inclusieve arbeidsmarkt’.

Eigenlijk zeggen we hier dat de ondersteuning om zoveel mogelijk mensen te helpen hun plekje te vinden op de arbeidsmarkt goed georganiseerd moet worden. Om dit te bereiken moeten de organisaties IW4 en de gemeenten beter en anders samenwerken. Voor de ChristenUnie is het belangrijk dat er eindelijk rust komt voor de medewerkers van IW4 en cliënten in een kwetsbare positie. Variant 1+ is op dit moment de enig haalbare variant waar beide partijen vol voor willen gaan. In de komende periode zal de samenwerking verder uitgewerkt worden, de ChristenUnie blijft deze ontwikkelingen op de voet volgen.

Archief > 2018