Campagne ChristenUnie op volle toeren

image marktkraamdonderdag 13 maart 2014

Maanden van voorbereiding zijn er aan voorafgegaan. Het kerncampagneteam heeft diverse campagneactiviteiten georganiseerd om het ChristenUnie verhaal aan de Veense bevolking over te brengen.

Bij een drietal sportwedstrijden hebben wij de wedstrijdbal gesponsord en na afloop zijn voetbalpennen en volleybalpennen uitgedeeld. Dat werd door de sportclubs van GVVV, DOVO en VCV en de sportliefhebbers zeer gewaardeerd. Twee wijkbijeenkomsten zijn gehouden met als doel om met de wijkbewoners in gesprek te komen. Tijdens de politieke markt in winkelcentrum De Ellekoot waren wij aanwezig. We staan tijdens de marktdagen in de Hoofdstraat en op de Dr.Slotemaker de Bruïneplein. Het winkelend publiek heeft daarmee alle gelegenheid zich op de hoogte te stellen van onze standpunten.

Het Kerkendebat op 28 februari was een groot succes, daar spraken diverse inleiders over de participatiesamenleving en de zeer belangrijke rol van de kerken daarin.

Nog enkele keren ontmoeten wij, als de kandidaten van de ChristenUnie kandidatenlijst, mensen aan de marktkramen. Aanleiding tot goede gesprekken en fijn dat veel mensen ons zeggen ChristenUnie te zullen stemmen. Dat geeft ons vertrouwen in een goede uitslag op 19 maart a.s.

Op die dag kan er gebruik worden gemaakt van de ChristenUnie taxidienst. Het Veenendaalse Tweede Kamerlid Carla Dik zal u graag samen met chauffeur raadslid Dick Roodbeen naar het stembureau brengen.

We gaan dus nog even door met campagne voeren en hopen ons werk in de Veenendaalse gemeenteraad te kunnen continueren en te versterken.

U, de kiezer, heeft het op de 19e maart voor het zeggen!

Dick Roodbeen

Archief > 2014