Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Uitnodiging ALV en verkiezingsupdate

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 23 maart 2018

Hierbij nodigen we alle leden van de afdeling Veenendaal van harte uit voor de buitengewone ALV op 23 maart 2018 in Onder Ons, Fluitersstraat 26 in Veenendaal.

Inloop vanaf 20.00 uur. Start 20.30 uur.

Tijdens deze ALV zullen we terugblikken op de verkiezingsuitslag en willen we iedereen die mee heeft geholpen met onze campagne hartelijk bedanken.

Deze avond heeft een kort plenair gedeelte, waarna er ruimschoots de tijd is om onder het genot van een hapje en een drankje elkaar te ontmoeten.

CAMPAGNE UPDATE

De komende dagen kunt u ons, net als de afgelopen vier jaar, regelmatig op straat of tijdens een debat tegenkomen. En eerlijk is eerlijk: de komende weken wel heel vaak. Onderstaand een overzicht:

• Dinsdag 13 maart
    19.30 uur - Verkiezingsdebat in het gemeentehuis
  • Woensdag 14 maart
    13.00 uur Verkiezingsdebat Rembrandt College
  • Maandag 19 maart
    19.00 uur Live over verkiezingen debat en radio uitzending vanuit de foyer van De Lampegiet
  • Dinsdag 20 maart
    19.30 uur - Bidstond in de Bethelkerk
  • Woensdag 21 maart
    21.00 uur - uitslagenavond in het gemeentehuis
  • Vrijdag 23 maart
    20.00 uur - Onder Ons - Buitengewone ALV met een terugblik op de verkiezingsuitslag

Van harte welkom!

HELP ONS MEE

GEBEDSPUNTEN

U bent van harte welkom op de bidstond op dinsdag 20 maart om 19.30 uur in de Bethelkerk in Veenendaal. De dienst duurt ongeveer een halfuur.

Wij vragen u om te bidden voor de verkiezingen van 21 maart. Het is van groot belang dat er goede, wijze volksvertegenwoordigers worden gekozen in deze tijd die door velen verwarrend wordt gevonden. Wilt u God bidden om wijsheid en inzicht voor de kiezer. En om zegen voor hen die gekozen gaan worden?

Op D.V. 21 maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen.

Ons verkiezingsprogramma is online beschikbaar via https://veenendaal.christenunie.nl/page/24511

Daar kunt u het hele programma per hoofdstuk of per speerpunt bekijken. Maar ook het complete programma kunt u hier als PDF bestand downloaden.

Klik op onderstaande afbeeldingen om ons speerpunten overzicht of de verkiezingsposter te downloaden.

Campagnefilm ChristenUnie Veenendaal

Bekijk hier de campagnefilm van de ChristenUnie Veenendaal.

Actieplan 'Waardig ouder worden'

Zaterdag 10 maart hebben we in Utrecht, samen met Gert-Jan Segers en een groot aantal vertegenwoordigers van gemeenteraadsfracties uit het land het actieplan 'Waardig ouder worden' ondertekend. Onze senioren zijn waardevolle inwoners van Veenendaal. Zij vervullen een belangrijke bijdrage aan de samenleving via mantelzorg en vrijwilligerswerk. Daarvoor zijn wij hen dankbaar. Anderzijds gaat ouderdom ook vaak gepaard met kwetsbaarheid en afhankelijkheid, op verschillende gebieden van het leven. Wij willen dat senioren in onze gemeente waardig oud kunnen worden. Dat kan in een omgeving waarin mensen naar elkaar omzien. Daarom investeren wij in goede zorg en ondersteuning, goede huisvesting en in activiteiten die eenzaamheid tegengaan. Zo bouwen wij - sámen met senioren - aan een samenleving waarin zij een waardevolle plaats hebben.

Veenendaal Verbinden

Dat is de slogan van ons verkiezingsprogramma. En dat doen wij niet alleen vanuit de politiek. Veenendaal kent heel veel organisaties en vrijwilligers die zich hiervoor dagelijks inzetten. We zijn dankbaar voor de inzet van al die vrijwilligers. En daarom hebben we vandaag op complimentendag een flink aantal (maar helaas lang niet allemaal) vrijwilligers een compliment gegeven. Een bosje bloemen en een

Overig nieuws

Een kort overzicht van ander nieuws op onze website uit de afgelopen periode.

Volg ons ook op Facebook voor meer nieuws, informatie en foto's van ons politieke werk.

Geef geloof een stem!

Bekijk onze drie speerpunten
Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedInfooter-rechts