Veenendaalse kiezers: bedankt!

kiezers bedankt.jpgvrijdag 19 maart 2021

Op 15, 16 en 17 maart mochten we weer deelnemen aan het feest van democratie en dat is in Veenendaal met een opkomst van 83% ook ruimschoots gedaan. Voor ons als ChristenUnie was het lopende de uitslagenavond (en nacht) spannend of we onze zetels in de Tweede Kamer konden behouden. Zoals het er nu uitziet is dat het geval. We zijn de Here God dankbaar dat Hij al het werk dat gedaan wordt door de ChristenUnie, heeft willen zegenen. We wensen de fractie in Tweede Kamer dan ook Gods zegen toe bij al het werk dat ze de komende vier jaar mogen doen.

De uitslag in Veenendaal met 5652 stemmen voor de ChristenUnie is echt verheugend. We hebben 134 stemmen meer dan in 2017 en dat was toen al een fantastische uitslag. De steun voor de ChristenUnie blijft bij de landelijke verkiezingen stijgen. We hopen en bidden voor de fractie in Veenendaal dat die lijn ook richting de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar maart doorgetrokken mag worden.

We willen bij dezen iedereen in Veenendaal bedanken die de ChristenUnie heeft gesteund door te kiezen ‘Voor wat echt telt’!

Archief > 2021