Compleet andere tijden!

smart-watch-821559_1920.jpgvrijdag 20 maart 2020

We leven in moeilijke tijden, dat ondervinden we allemaal tijdens deze coronacrisis. De volksgezondheid heeft eerste prioriteit en daar zijn noodzakelijke en verstrekkende maatregelen voor genomen die ons allen raken

Wij willen onze steun en waardering uitspreken voor het werk van iedereen die in de cruciale zorgsector of op andere belangrijke posten werkt. Er komt in deze crisis veel af op het Kabinet. We denken ook aan onze lokale bestuurders, burgemeester Gert-Jan Kats, de wethouders en het kernteam gemeentelijke organisatie. Zij verdienen onze bemoediging en  respect.

Alle vergaderingen van de gemeente Veenendaal zijn tot in ieder geval 6 april opgeschort. De ChristenUnie volgt dit advies uiteraard op. De leden van onze fractie overleggen met elkaar via email, telefoon en WhatsApp. De ChristenUnie fractie blijft voor u bereikbaar via ons mailadres: fractie@veenendaal.christenunie.nl

In verband met de gevolgen van de coronaproblematiek zijn alle bijeenkomsten voorlopig tot 6 april afgelast. Ook de ChristenUnie thema-avond, ‘Veenendaal Verbinden: Iedereen doet mee’ van 1 april, gaat niet door. Hierbij wel alvast de vermelding dat, in overleg met de spreker Erik Dannenberg en de locatiemanager van IW4, deze ChristenUnie thema-avond is verzet naar D.V. woensdagavond 11 november.

Het zijn ernstige en ingewikkelde weken en mogelijk maanden. We wensen een ieder die ingrijpende gevolgen van het coronavirus ondervindt veel sterkte, wijsheid en bovenal Gods zegen toe.

Tineke Bette

fractievoorzitter ChristenUnie Veenendaal