ChristenUnie organiseert thema- en discussieavond over de Jeugdzorg

boven-artikeldinsdag 10 november 2015

De Jeugdzorg: ons een zorg óf onze zorg?
De ChristenUnie fractie en het bestuur nodigen u van harte uit voor een thema- en discussieavond op 30 november over de Jeugdzorg.

Sinds 1-1-2015 is de gemeente integraal verantwoordelijk voor de jeugdzorg. Hoe is dit verlopen, welke uitdagingen brengt dit met zich mee en wat betekent het voor de diverse partners in de jeugdzorgketen? Ook willen we met elkaar de discussie aangaan over (de toegevoegde waarde van) identiteitsgebonden jeugdzorg. Deze vragen zullen centraal staan tijdens deze avond.

Sprekers en panelleden deze avond zijn Joël Voordewind (Tweede Kamer fractie), Jolanda de Heer (wethouder jeugdzorg Rhenen), Johan Blad (raadslid jeugd CU Veenendaal), Erik Vermathen (CJG de Twyn) en Pieter Weerd (jeugdzorgaanbieder Timon).

Het belooft een interessante en interactieve avond te worden. U bent van harte welkom bij deze avond of u nu nauw betrokken bent bij de jeugdzorg of niet!

U bent op 30 november 2015 van harte welkom bij De Twyn, Verlaat 20 in Veenendaal. Inloop vanaf 19:45 uur.

Archief > 2015