Kwintelooijen: een pareltje op de Utrechtse Heuvelrug

Kwintelooijen.jpgwoensdag 27 november 2019

Een uniek natuurgebied waar jaarlijks 180.000 unieke bezoekers genieten van de veelzijdige natuur, het uitzicht, de seizoenen, ontmoetingen en evenementen. Fractielid Roelof Mulder is een van die unieke bezoekers, hij komt er zeker 30 keer per jaar. “Kwintelooijen is een geweldige achtertuin voor Veenendaal."

Alle bezoekers van Kwintelooijen komen echter via de smalle Oude Veensegrindweg en de parkeersituatie is niet berekend op veel auto’s. Samen met Rhenen en de Provincie Utrecht is een plan uitgewerkt om de bereikbaarheid en de verkeersveiligheid te verbeteren en het gebruik van de fiets te stimuleren”. Dat ondersteunen wij als ChristenUnie van harte. Waar we niet enthousiast over zijn is om de kosten te dekken uit de algemene reserve. Onze reserves zijn de laatste jaren al hard terug gelopen. De oplossing voor de financiering moet wat ons betreft elders gevonden worden.

We hopen nog heel veel jaren met steeds meer mensen te genieten van de weelde van de Utrechtse Heuvelrug

Reacties op 'Kwintelooijen: een pareltje op de Utrechtse Heuvelrug'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2019