Op pad met burgemeester Gert-Jan Kats

Afbeelding bij bijdrage Op pad met Gert-Jan Kats.JPGvrijdag 12 april 2019

Om Veenendaal en raadsleden te leren kennen, gaat burgemeester Gert-Jan Kats telkens met twee raadsleden op bezoek bij een instelling of een locatie naar keuze van de raadsleden. Henk van Soest (ChristenUnie) en Ronald Veen (VVD) zijn een groot voorstander van vrijwilligerswerk. Immers de overheid kan niet voor alles en iedereen zorgen! Hun keuze viel op Stichting Present Veenendaal: een mooie aanjager voor vrijwilligerswerk in Veenendaal!

Present zoekt voor mensen, bedrijven, scholen en zelfs gezinnen, die iets willen doen voor de medemens, naar een passend project en verzorgen de coördinatie daarvan. Op de foto ziet u dat ook Havo leerlingen van het Lodenstijn uit Kesteren (!) samen met de burgemeester en de raadsleden aan de slag zijn voor onderhoudsarme tuinen in Veenendaal. Dank aan Henriette de Man van Present die voor de ontvangst en de uitleg heeft zorg gedragen. Ook geïnteresseerd in vrijwilligerswerk voor uw bedrijf, school etc. ? Google dan even naar Stichting Present Veenendaal.

Archief > 2019