Koek en chocomel, met de beste wensen

ChristenUnie Veenendaal Marktactie januari 2018 - 2maandag 08 januari 2018

ChristenUnie Veenendaal heeft vrijdag 5 januari op het Slotemaker Bruïneplein en zaterdag 6 januari op de markt in het Centrum het winkelend publiek getrakteerd op warme chocolademelk, Veense koekjes van de Bombardon en chocoladesnoepjes. Meer dan vierhonderd mensen hebben we voorzien van het nodige lekkers met de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Het is al jaren een goede traditie dat wij als ChristenUnie het eerste weekend van januari op de markt staan met een nieuwjaarskraam. Met jong en ouder vinden er dan mooie ontmoetingen en bijzondere gesprekken plaats. Een paar onderwerpen die voorbijkwamen: Over de moeite van blind zijn en maar geen werk kunnen vinden, de vliegroute’s van Lelystad, Rondweg-Oost, koopzondag, over ouder worden en vitaal blijven. We spraken verschillende mensen die regelmatig er toch voor kiezen om vanuit Lopik, Geldermalsen en Gouda naar Veenendaal te komen om hier op zaterdag te shoppen omdat het winkelcentrum zo mooi en gezellig is.

Als ChristenUnie willen wij met het hart luisteren en verbindend werkzaam zijn in de Veenendaalse samenleving. Wij zijn graag in gesprek met de inwoners van Veenendaal. Of het nu op de markt is, thuis of in het gemeentehuis.

Archief > 2018