Smaakmakers

Afbeelding bij bijdrage over Aftrap werkconferentie ChristenUnie GR2018maandag 03 april 2017

Zaterdag 1 april was in Amersfoort de aftrap van de Gemeenteraadsvergadering in 2018. Tijdens deze werkconferentie van de ChristenUnie waren er pakkende toespraken van Roel Kuiper en Eppo Bruins en zijn we door middel van inhoudelijke deelsessies inspirerend toegerust. Met een afvaardiging van zeven personen Joas Duister, Engbert Stroobosscher, Hans Riepma, Tineke Bette, Marco van Blijderveen, Roelof Mulder en Gerard Prins waren we vanuit Veenendaal goed vertegenwoordigd.

In de deelsessies werd o.a. gesproken over het selectieproces, het verkiezingsprogramma, netwerken, doelgroepen, het campagneplan en het gebruik van social media.

Zijn wij smaakmakers? Begrijpt jong en ouder wat wij als politieke partij willen bereiken? Zijn we toegankelijk en geloofwaardig? Zijn we zichtbaar in de samenleving? Niet alleen via de website, twitter, facebook en Instagram, maar ook in de wijk en op de straat. Zomaar wat vragen waar we goed over hebben kunnen doorpraten.

Deze dag hebben we genoeg handvatten gekregen om ook als ChristenUnie Veenendaal inhoudsvol en enthousiast de campagne vorm te geven voor de Gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

Archief > 2017