Open dag ChristenUnie 12 oktober 2013

woensdag 11 september 2013

Altijd al eens op de blauwe stoelen in de Tweede Kamer willen zitten? Of gewoon eens willen kijken hoe het er allemaal aan toe gaat in de Tweede Kamer? Benieuwd naar wat er zich afspeelt in de gebouwen rondom het Binnenhof? Hoe is het om als politicus geloof een stem te geven? Wilt u een antwoord op deze vragen? Kom dan een kijkje nemen bij de ChristenUnie in de Tweede Kamer in Den Haag!

U bent van harte welkom op de open dag op zaterdag 12 oktober 2013, in Den Haag. U kunt deze dag kennis maken met de Kamerleden van de ChristenUnie en de partij. In het Tweede Kamergebouw in Den Haag wordt een interactief programma aangeboden.

U kunt in gesprek of op de foto gaan met de Kamerleden en er is een vragenuurtje in de plenaire zaal van de Tweede Kamer. Verder zijn er workshops, rondleidingen en Arie Slob zal een toespraak geven. Meld u snel aan want vol is vol. Voor prijzen/arrangementen en  aanmelding, ga naar www.christenunie.nl/opendag Daar vindt u ook verdere informatie over de opstapplaatsen van de bus (o.a. vanuit Ede). U kunt natuurlijk ook met eigen vervoer gaan, maar de parkeerkosten kunnen enorm oplopen. Wanneer u een niet-lid meeneemt, ontvangt u korting op de tarieven!

Hebt u zich vanuit Veenendaal aangemeld voor de open dag? Wilt u dit dan even laten weten aan onze voorziotter Johan Blad? Zijn emailadres: voorzitter@Veenendaal.ChristenUnie.nl . Dan hebben wij zicht op de Veenendaalse delegatie en kunnen we misschien carpoolen naar de opstapplaats voor de bus in Ede.

Archief > 2013