Warm welkom voor Hare Majesteit

dinsdag 18 oktober 2011

De ChristenUnie is blij verrast met het aangekondigde bezoek van Hare
Majesteit. Koninginnedag wordt in Veenendaal altijd al enthousiast gevierd. Het is fantastisch de koningin en haar familie daar nu zelf bij te mogen ontvangen. Uit alle lagen van de bevolking krijgt koninginnedag altijd velerlei vorm. Er hoeft niet eens zo heel veel extra's te worden georganiseerd om er een prachtig feest van te maken. Voor al die vrijwilligers die elk jaar weer hun uiterste best doen rondom 30 april, is dit ook een enorme opsteker.

Hiernaast is het ook een prachtige manier om Veenendaal op de kaart te zetten. We kunnen laten zien wie we zijn: Een prachtige gemeente, met dorps karakter èn stadse allure, waar het goed wonen, werken en leven is. Daar kan geen promotiebudget tegenop.

Natuurlijk kost dit geld. Begrijpelijk dat dit in een tijd van bezuinigen ook vragen oproept. Maar het college zal hier zeker verstandig mee omgaan. Het kost incidenteel geld, dat is makkelijker te vinden dan geld voor structurele verplichtingen. Bovendien levert dit zeker wat op, ook op de langere termijn. Soms komen er dingen op je pad, die moet je gewoon doèn en je kansen pakken. We mogen trots zijn op Veenendaal en hier hebben we een mooie kans om dat te laten zien.

Archief > 2011