Evenement ‘Spring in het Park’, een succes

woensdag 02 juni 2010

Op zaterdag 29 mei was er een goed georganiseerd evenement voor de hele Veenendaalse samenleving. De Lionsclub De Gelderse Vallei wilde hiermee de contacten tussen de inwoners van Veenendaal bevorderen. Het programma van deze dag was zeer divers, voor jong en ouder was er veel te zien en te beleven. Er waren allerlei activiteiten en optredens, er was muziek en dans.

Vanuit de Veenendaalse politiek waren de meeste partijen ook aanwezig. Deze keer niet in de eerste plaats voor de plaatselijke belangen, maar vooral vanwege de landelijke verkiezingen van 9 juni. En over belangstelling hadden wij niet te klagen. Vele mensen kwamen gericht met vragen naar ons toe en verkiezingsfolders, verkiezingsmagazines en ander campagnemateriaal werden gretig meegenomen.

Ook onze politieke buren kregen aanloop, maar niet alleen van Veenendalers. Politieke collega’s van D66 en VVD kwamen op campagnebezoek, met bussen tegelijk. Wel apart, zoveel meters aan blik pontificaal gestald in het groene hart van het Stadspark.

Enfin, ik kon het niet laten om mijn fiets erbij te zetten.

Archief > 2010