Weblog Jolanda de Heer: Het nieuwe college is aan de slag!

dinsdag 13 april 2010

Afgelopen donderdag zijn de nieuwe wethouders beëdigd. Altijd een bijzonder moment, wanneer er een wisseling van de wacht plaatsvindt. Eerst hielden de vertrekkende wethouders Pilon, Van Manen, Van den Bos en Sanders een afscheidsspeech. Veenendaal verliest vier bestuurders die zich met grote inzet en betrokkenheid hebben ingezet voor de Veense samenleving. De ChristenUnie heeft hen hartelijk bedankt voor hun grote inzet en bijdrage!

Veenendaal heeft nu een nieuw college. Henk van Soest (ChristenUnie), Arianne Hollander (VVD), Marco Verloop (SGP) en Hans Bouwmeester (Lokaal Veenendaal) hebben hun plaatsen ingenomen. Op veenendaal.nl kunt u de volledige portefeuilleindeling bekijken. We wensen het nieuwe college veel wijsheid om Veenendaal goed  te besturen. Wij vragen om Gods zegen over deze nieuwe periode.

Heeft u vragen over het nieuwe coalitieakkoord? Of wilt u iets anders aan ons kwijt? Schroomt u niet om één van onze fractieleden te benaderen. Ook in de komende vier jaar willen we graag uw vragen beantwoorden of aan het werk gaan met door u aangedragen punten.

Archief > 2010