Brief namens het bestuur van de ChristenUnie

maandag 22 februari 2010

Betreft: Reactie van het bestuur van de ChristenUnie op de gestelde vragen van het CDA aan het college van B&W over het gebruik van de Raadzaal voor een verkiezingsavond.

Het bestuur van de ChristenUnie reageert middels deze ingezonden brief op de schriftelijke vragen die de raadsfractie van het CDA heeft gesteld aan het college van Burgemeester en Wethouders van Veenendaal over de verkiezingsavond die door de ChristenUnie in het gemeentehuis op 23 februari wordt georganiseerd.

In de pers is gesuggereerd dat het hier zou gaan om een broedertwist. Dat is wat betreft het bestuur van de ChristenUnie niet aan de orde.

Voor het gebruik van de Raadzaal heeft de ChristenUnie toestemming aangevraagd en gekregen.

De ChristenUnie heeft in deze dus de juiste weg bewandeld. Volgens afspraak met de griffie betaalt de ChristenUnie dan ook alle kosten die voortvloeien uit het gebruik van deze locatie.

Het bestuur van de ChristenUnie ziet het antwoord van het college van B&W op de gestelde vragen met vertrouwen tegemoet.

Het bestuur van de ChristenUnie Veenendaal

Reinder Veenstra, secretaris