Weblog Tineke Bette: Zijn er nog vragen?

vrijdag 19 februari 2010

Het is u misschien al opgevallen, vanaf donderdagmiddag 18 februari zijn op 4 locaties in Veenendaal de ChristenUnie spandoeken te zien.

Wij hebben als ChristenUnie Veenendaal in deze campagnetijd veel creatieve activiteiten opgezet. Naast het mooie campagnemateriaal van o.a. het verkiezingsprogramma, flyers voor 4 doelgroepen, de huis- aan huisfolder, treden wij naar buiten met onze eigen ChristenUnie jassen tijdens de schoonmaakactie, flyer- en marktkraamacties. We zijn duidelijk herkenbaar op straat. Zaterdagavond 20 februari organiseren we een grote Jongerenavond in The Shelter met o.a. Kees Kraayenoord, Moorvalley Band, Gerald Troost en IJmert Muilwijk. Dinsdagmiddag 23 februari eerst een goed samengesteld werkbezoek met TK fractievoorzitter van de ChristenUnie met als belangrijkste thema’s ‘Hoogspanningslijn’ en ‘Veiligheid’. Vanaf 20.00 uur houden we een ChristenUnie verkiezingsavond in de raadszaal van het gemeentehuis.

Vanzelfsprekend hebben we over deze activiteiten eerst zorgvuldig nagedacht en waar nodig toestemming of vergunning aangevraagd.Kosten van leges en gebruik van locaties worden door de ChristenUnie vanzelfsprekend betaald.

Mocht u vanwege de spandoekenactie of anderzins vragen hebben, stel ze ons gerust. Wij geven graag antwoord.

Tineke Bette

voorzitter van de ChristenUnie campagnecommissie