Gemeenteraad op werkbezoek in Brussel

zaterdag 03 oktober 2009

Dinsdag 29 en 30 september is een grote delegatie vanuit de gemeenteraad, het college, de griffie en directie voor een werkbezoek naar Brussel geweest.
Vanuit de fractie van de ChristenUnie Veenendaal namen onze lijsttrekker Henk van Soest, Jolanda de Heer, Carla Dik en Tineke Bette deel aan dit nuttige werkbezoek.

Op het programma stonden het Huis der Nederlandse Provincies, het Europees Parlement en het Stadhuis in Brussel. We kregen door uitleg, gesprek en bezichtiging een goede indruk van de diverse werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Op onze beurt hebben wij als vertegenwoordigers uit Veenendaal bij dhr. Van den Barg in het Huis der Nederlandse Provincies, alsook in het Europees Parlement bij de Europarlementariërs mevr. Wortman en dhr. Van de Camp (CDA), dhr. Berman (PvdA) en dhr. Belder (SGP) het prachtige concept Food Valley nadrukkelijk aan de orde gesteld. Ook het bezoek aan het prachtige oude stadhuis was een mooie ervaring.

We kunnen terugzien op een goed en prima georganiseerd werkbezoek!

Archief > 2009