Verkiezingsavond EUROPA: Samenwerking JA – Superstaat NEE

zaterdag 16 mei 2009

De Veenendaalse ChristenUnie en SGP houden op D.V. dinsdag 26 mei aanstaande een gezamenlijke verkiezingsavond voor de Europese Verkiezingen. Iedereen is van harte welkom. Het onderwerp van de avond is: Samenwerking JA – Superstaat NEE.

We mogen bijna weer naar de stembus. Op D.V. 4 juni aanstaande zijn de verkiezingen voor het Europees Parlement. ChristenUnie en SGP komen uit met een gezamenlijke kandidatenlijst. Vandaar ook een gezamenlijke verkiezingsavond.

Twee leden van de kandidatenlijst verlenen hun medewerking aan deze avond. Het gaat om mevrouw Carla Dik (nr. 4 van de CU-kandidaten) en om de heer Marcel de Haas (nr. 3 van de SGP-kandidaten). Mevrouw Dik is Veenendaals gemeenteraadslid en Utrechts Statenlid. De heer De Haas is landmachtofficier en onderzoeker bij Instituut Clingendael.

De verkiezingsavond is vooral ook bedoeld voor debat. De heer Roelof Bisschop zal de discussie leiden. De avond is bedoeld als gelegenheid om (opnieuw) kennis te maken met de Europese politiek. Zowel voor- als tegenstanders van Europese samenwerking zijn van harte welkom! Meer informatie is te vinden op www.eurofractie.nl

Datum: D.V. dinsdag 26 mei 2009

Tijd: 19.45 uur