ChristenUnie van de partij bij Make a Difference Day

woensdag 29 oktober 2008

ChristenUnie Veenendaal zal zaterdagmiddag 1 november van 13.00 tot 14.00 uur meedoen aan MaDD en daarbij hun betrokkenheid bij dit grote landelijke evenement tonen!

Fractieleden zullen een schoonmaakactie houden langs de waterkant van de Grift ter hoogte van de Raadhuisstraat. Deze locatie is gekozen met het oog op de Waterschapsverkiezingen. Want één van de speerpunten van de ChristenUnie-fractie van het Waterschap Vallei en Eem is: ‘Water in de stad'. De ChristenUnie wil de beleving van het water op een hoger peil brengen. Het water in steden en dorpen moet veilig zijn. Geen stinkende grachten of vijvers, maar helder, schoon water.

Make a Difference Day (MADD) is een jaarlijks terugkerend groot landelijk evenement. Tijdens MADD doen tienduizenden Nederlanders vrijwilligerswerk. Iedereen kan meedoen. MADD zet de schijnwerpers twee dagen op vrijwillige inzet. Daarmee levert MADD een belangrijke bijdrage aan het imago van vrijwilligerswerk. MADD bevordert maatschappelijke inzet en dat kan leiden tot een toename van het aantal vrijwilligers.

Archief > 2008