Werkbezoek aan de bewonerscommissie Engelenburg

10B Margaretha Riemens van Zetten ChristenUnie Veenendaal.jpg
Door Margreta Riemens-van Zetten op 31 januari 2023 om 22:31

Werkbezoek aan de bewonerscommissie Engelenburg

Sanny Brunekreeft, Jeroen van Esseveld, Rosita Bussink en Margreta Riemens zijn op werkbezoek geweest bij bewonersvereniging de Engelenburg. Gesproken is met twee van de vier bestuursleden Ria van Soest (voorzitter) en Hennie Nagel(penningmeester).

Ria en Hennie vertelden over hun wijk.
Elke 5 weken komt het bestuur van de bewonersvereniging bij elkaar. Omdat zij het belangrijk vinden dat de wijkbewoners elkaar weten te vinden, zetten zij zich daar voor in. Als je je buren kent, kun je ook voor elkaar klaar staan. En dat kan soms best uitdagend zijn, soms is het zoeken op welke manier de bewoners het beste met elkaar in contact gebracht kunnen worden.
Het is belangrijk om gesprekken zoals deze met elkaar aan te gaan, zodat wij als gemeenteraadsleden feeling houden met wat er in ons Veenendaal en specifiek in een bepaalde wijk speelt.
Wil jij vertellen over jouw wijk, laat het ons weten. Wij komen graag langs en gaan met jou in gesprek.

Labels: , , ,