Werkbezoek aan Hetwerknu/IW4

20221116_103111.jpg
6B - Leah Kayiganwa ChristenUnie Veenendaal.jpg 8 - Rosita Bussink-Verheij ChristenUnie Veenendaal.jpg
Door Lea Kayiganwa, Rosita Bussink-Verheij op 25 november 2022 om 19:46

Werkbezoek aan Hetwerknu/IW4

Woensdag 16 november/Vandaag brachten Lea en Rosita een werkbezoek aan Hetwerktnu (onderdeel van IW4). IW4 is een sociaal werkbedrijf dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt helpt om een passende baan te vinden.

We werden heel hartelijk ontvangen door Leonard Steetsel en Gertjan van der Kaaden. Zij vertelden ons hoe zij zich met passie inzetten om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zo goed mogelijk te helpen om een plek te vinden in onze maatschappij. Dit doen zij door hen te begeleiden naar een passende baan. Na afloop van ons inspirerende gesprek werden wij rondgeleid. Wij kregen inzicht in de werkzaamheden die worden uitgevoerd aan de Transformatorstraat. Tijdens de rondleiding hebben wij verschillende werknemers gesproken en proefden wij iets van onderlinge betrokkenheid die hier heerst.

Mooi om te horen en te ervaren dat er zoveel partners in Veenendaal en omgeving samen werken om het goede te zoeken voor degenen die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt.

Labels: , , , , , , ,