Teken van Erkenning voor Henk van Soest en Tineke Bette

7B - Willem van Braak ChristenUnie Veenendaal.jpg
Door Willem van Braak op 24 juni 2022 om 11:39

Teken van Erkenning voor Henk van Soest en Tineke Bette

Tijdens de Algemene ledenvergadering van de ChristenUnie Veenendaal op 22 juni in de Cultuurfabriek kwam voorzitter Gijsbert Juffer met een verrassing voor Henk van Soest en Tineke Bette. Zij kregen het Teken van Erkenning van de landelijke ChristenUnie. Dit is een onderscheiding voor leden die zich over een langere periode hebben ingezet voor de ChristenUnie.

Dat Henk en Tineke een bijzondere staat van dienst hebben, behoeft geen betoog. Henk heeft 22 jaar in het openbaar bestuur gediend namens de ChristenUnie, zowel als raadslid en wethouder. Ook is hij bestuurslid geweest. Tineke heeft 20 jaar in de gemeenteraad gezeten, waarbij er meerdere belangrijke beleidskeuzes van haar hand kwamen.

We danken Henk en Tineke voor hun inzet voor de ChristenUnie Veenendaal en wensen ze Gods onmisbare zegen toe bij alles wat ze na hun politieke leven doen. Tineke verwoordde haar terugblik op haar politieke leven als volgt: "Soli Deo Gloria!"

Labels: , ,