Visie Tuinstraat

ChristenUnie Veenendaal GR18 -9
Door Henk van Soest op 26 februari 2022 om 16:07

Visie Tuinstraat

Wie kent de Tuinstraat niet. De straat tussen de Hoofdstraat en de Corridor. Een straat waar veel aan- en afvoer van goederen plaats vindt. Een straat die je niet direct als aantrekkelijk voorbeeld aan anderen laat zien. Met alle betrokkenen is er nu een visie gemaakt voor deze straat. Doel is dat deze straat een moderne woon- en leefstraat wordt. Met bebouwing op die plaatsen waar dat kan. Met groen en duurzaam materiaal. In deze visie is de Tuinstraat wel een voorbeeldstraat.

Wij vinden dit plan een mooi voorbeeld van goede samenwerking en overleg met eigenaren en belanghebbenden in dit gebied. Er zal veel inspanning en wellicht tijd nodig zijn om de visie werkelijkheid te laten zijn, maar daar hebben we vertrouwen in. Wij hebben een motie gesteund die speciaal aandacht vraagt voor de huisvesting van jongeren in dit gebied. Een levendig gebied waar jongeren graag verblijven. Aan het college en de eigenaren nu de taak om de visie Tuinstraat te realiseren.

Labels: , , , ,