ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Werkbezoek'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Veel waardering voor Buitengewoon Opsporingsambtenaren (BOA) tijdens werkbezoek

Afbeelding bij werkbezoek Team Buitengewoon Opsporingsambtenaren2zaterdag 09 december 2017 De fractie van de ChristenUnie gaat regelmatig op bezoek bij maatschappelijke instellingen, bedrijven en andere organisaties om goed op de hoogte te blijven van ontwikkelingen en mogelijke wensen die daar leven. Dit keer zijn we op werkbezoek gegaan bij het team van de Veenendaalse Buitengewoon Opsporingsambtenaren. Lees verder >

Passie voor sport

23622200_1703637873044172_8576574094288077311_nmaandag 20 november 2017 “Ondernemender en slagvaardiger” was de opdracht die SportService met de verzelfstandiging in 2011 heeft meegekregen, aldus directeur Frank Hafkamp tijdens het werkbezoek van de ChristenUnie aan SportService op 17 november 2017. Zes jaar bestaat de zelfstandige stichting SportService Veenendaal inmiddels. Een mooi moment om eens van gedachten te wisselen over sport, het verleden en de toekomst. Voor SportService zijn daarom ook Frank, Giesse, Henk, Rob, Harm-Jan, Wilco en later ook Ate aangeschoven. Een breed gezelschap dat in de startblokken staat om de zeven aanwezige leden van de fractie van de ChristenUnie te vertellen over hun passie voor sport en dan met name sport in Veenendaal. Lees verder >
Zorg, Welzijn & Sport

Het Ontmoetingshuis als verbindende factor in Veenendaal-Oost

Afbeelding bij werkbezoek Ontmoetingshuiszaterdag 01 juli 2017 Op vrijdag 30 juni is een afvaardiging van de ChristenUniefractie op werkbezoek geweest bij school Tamim in het Ontmoetingshuis in Veenendaal-Oost. Eind 2015 is er in de gemeenteraad een amendement van de ChristenUnie aangenomen om de bouw van de tweede en derde fase van het Ontmoetingshuis in een keer te doen. Dit om het ruimtegebrek voor het onderwijs voor versneld en voor langere termijn aan te pakken. De bouw zit in de laatste fase. Een mooi moment om als fractie de vorderingen te gaan bekijken. Lees verder >

Kleurrijke raadsschouw

Afbeelding bij bijdrage voor de website Kleurrijke raadsschouwmaandag 22 mei 2017 Op zaterdag 20 mei heeft de Griffie een raadsschouw georganiseerd en zijn vanuit de fractie van de ChristenUnie Henk van Soest, Dick Roodbeen en Tineke Bette met andere raads- en commissieleden op de fiets naar een drietal interessante locaties in Veenendaal gegaan. Lees verder >
Gemeenteraad
Werkbezoek

Mijn kracht en mijn zachtheid kan ik vertalen in steen

Afbeelding nr. 2 bij bijdrage website betreft bezoek atelier Janneke Boondonderdag 30 maart 2017 In maart 2016 is in de raadscommissievergadering het raadsvoorstel tot aankoop van de PEHAVEE fabriek unaniem en positief geaccordeerd. Hierdoor kan deze bijzondere plek aan de Vijgendam worden ontwikkeld tot woningbouw met behoud van het karakteristieke gedeelte van de fabriek. Als fracties van de ChristenUnie en GroenLinks hebben wij jarenlang op de bres gestaan om deze fabriek voor Veenendaal te behouden. Lees verder >
Cultuur
Werkbezoek

Het hoogste punt van het Ontmoetingshuis bereikt!

Afbeelding 2 bijdrage Willem van Braak Hoogste puntmaandag 27 februari 2017 Onze fractieleden Dick Roodbeen, Henk van Soest en Willem van Braak waren vrijdag 17 februari aanwezig bij de viering van het hoogste punt van de uitbreiding van het Ontmoetingshuis in Veenendaal-Oost. Lees verder >

Archief > 2017