ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Verkiezingen'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Het plakken is verleden tijd

Afbeelding bij bijdrage voor de website Posters plakken verleden tijddonderdag 06 juli 2017 Bij de komende gemeenteraadsverkiezingen zijn de verkiezingsborden, met daarop geplakt de verkiezingsposters, uit het straatbeeld verdwenen. Wat ons betreft is het plakken van posters voor iedereen het allerlaatst geweest ten tijde van de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2017.
Geen gezeul meer met ladders en plak-emmers om de partijposters op 21 verkiezingsborden die verspreid over Veenendaal staan, te plakken. Geen ordinaire vertoning meer op de borden vanwege posters die over elkaar heen zijn geplakt. Lees verder >
Gemeenteraad

ChristenUnie Veenendaal kiest Engbert Stroobosscher als lijsttrekker

Engbert Stroobosscher 5 mei 201733maandag 08 mei 2017 VEENENDAAL – Engbert Stroobosscher is door de leden van de ChristenUnie in Veenendaal tijdens de Algemene Ledenvergadering op 8 mei gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Lees verder >
Campagne
Gemeenteraad

Smaakmakers

Afbeelding bij bijdrage over Aftrap werkconferentie ChristenUnie GR2018maandag 03 april 2017 Zaterdag 1 april was in Amersfoort de aftrap van de Gemeenteraadsvergadering in 2018. Tijdens deze werkconferentie van de ChristenUnie waren er pakkende toespraken van Roel Kuiper en Eppo Bruins en zijn we door middel van inhoudelijke deelsessies inspirerend toegerust. Met een afvaardiging van zeven personen Joas Duister, Engbert Stroobosscher, Hans Riepma, Tineke Bette, Marco van Blijderveen, Roelof Mulder en Gerard Prins waren we vanuit Veenendaal goed vertegenwoordigd. Lees verder >
Verkiezingen

Uitslag Tweede Kamerverkiezigen 2017: Kiezers bedankt!

17358802_1293920420694723_6917652837365300447_odonderdag 16 maart 2017 Wij bedanken alle kiezers in Veenendaal die op de ChristenUnie hebben gestemd. De afgelopen weken is er intensief campagne gevoerd. Veel bijzondere gesprekken hebben we gehad met u. Nogmaals dank voor uw stem. Lees verder >

Geef geloof uw stem!

DSC_0098zaterdag 11 maart 2017 Woensdag 15 maart mogen we onze stem weer uitbrengen voor de Tweede Kamer.

Vele vrijwilligers zijn deze dagen in het land actief om het verhaal van de ChristenUnie toe te lichten. We komen nog veel mensen tegen met twijfel. En meer dan ooit merken we dat mensen zich verdiepen in de standpunten van een partij. En de ChristenUnie heeft een goed verhaal om de komende vier jaar te realiseren. Lees verder >

ChristenUnie balsponsor bij GVVV-Kozakken Boys

ChristenUnie Veenendaal 2017-03-04 54maandag 06 maart 2017 ChristenUnie Veenendaal was op zaterdag 4 maart 2017 in het kader van de verkiezingscampagne balsponsor van de wedstrijd GVVV-Kozakken Boys. Lees verder >
Zorg, Welzijn & Sport