ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Gemeenteraad'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

De Voedselbank en Overstag zijn van grote waarde

Logo Voedselbankdonderdag 22 februari 2018 Als ChristenUnie zullen wij tijdens de raadsvergadering een amendement indienen bij het Raadsvoorstel Motie verhuur panden. Wij willen met het voorstel bewerkstelligen dat de Voedselbank en Overstag opgenomen worden in het gemeentelijk beleid. Lees verder >
Armoede

Start verkiezingscampagne gemeenteraadsverkiezingen Veenendaal

ChristenUnie Veenendaal Campagnestart en film 10 februari 2018 - 51maandag 12 februari 2018 Zaterdag 10 februari is voor de ChristenUnie landelijk -en dus ook in Veenendaal- de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 officieel begonnen. Als ChristenUnie Veenendaal staan we altijd midden in de Veenendaalse samenleving, alleen in de periode voor de verkiezingen zijn we nog meer zichtbaar. De komende vier jaar willen we werken aan een toekomstbestendig Veenendaal voor ons en onze kinderen, een samenleving waarin iedereen meetelt en vrijheid en veiligheid voor iedereen. Lees verder >
Campagne
Verkiezingen

Klantvriendelijke parkeertarieven

ChristenUnie Veenendaal GR18 -38woensdag 24 januari 2018 Het parkeerbeleid en de daarbij horende exploitatie is al jaren onderwerp van discussie. In de jaren voor de economische crisis zijn parkeergarages gebouwd. Door de tegenvallende verkoop van parkeerkaartjes levert dat tekorten op. Lees verder >