ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Zorg, Welzijn & Sport'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Respect!

Logo Youth for Christ Veenendaaldinsdag 09 oktober 2018 Het is alweer even geleden, maar op 26 september was er een bijeenkomst bij Youth for Christ aan de Patrimoniumlaan. Het thema was Jeugd welzijn of eigenlijk hoe wordt in Veenendaal de jeugd bereikt. Het was een avond waarin raadsleden in aanraking kwamen met verschillende organisaties die samen het jeugdwelzijnswerk op zich nemen, maar ook met de jeugd zelf. Lees verder >
Zorg, Welzijn & Sport

Actieplan 'Waardig ouder worden'

ChristenUnie Veenendaal 20180310- Verkiezingscampagne Veenendaal100maandag 12 maart 2018 Zaterdag 10 maart hebben we in Utrecht, samen met Gert-Jan Segers en een groot aantal vertegenwoordigers van gemeenteraadsfracties uit het land het actieplan 'Waardig ouder worden' ondertekend.
Onze senioren zijn waardevolle inwoners van Veenendaal. Zij vervullen een belangrijke bijdrage aan de samenleving via mantelzorg en vrijwilligerswerk. Daarvoor zijn wij hen dankbaar. Anderzijds gaat ouderdom ook vaak gepaard met kwetsbaarheid en afhankelijkheid, op verschillende gebieden van het leven. Wij willen dat senioren in onze gemeente waardig oud kunnen worden. Dat kan in een omgeving waarin mensen naar elkaar omzien. Daarom investeren wij in goede zorg en ondersteuning, goede huisvesting en in activiteiten die eenzaamheid tegengaan. Zo bouwen wij - sámen met senioren - aan een samenleving waarin zij een waardevolle plaats hebben. Lees verder >
Zorg, Welzijn & Sport