ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Wonen & Ruimtelijke ordening'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Veenendaal is ons veel waard

20170706_145545_resizedwoensdag 05 juli 2017 Als ChristenUnie vinden wij mooie groenstroken, veilige speelvoorzieningen en goed onderhouden straten zeer belangrijk. Dit geeft immers een positieve belevingswaarde en vergroot de veiligheid en leefbaarheid voor de burger. Daarnaast versterkt het de aantrekkelijkheid van Veenendaal voor wat betreft de vestiging van bedrijven.
Het beheer van de openbare ruimte is een kerntaak van de gemeente en de openbare ruimte is het visitekaartje van ons allemaal. Lees verder >
Natuur en Milieu
Wonen & Ruimtelijke ordening

ChristenUnie pleit voor de Goudvis-straat