ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Energie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Hoogspanningslijn ondergronds in Veenendaal. Is het haalbaar?

Afbeelding bij bijdrage Is het haalbaar over haalbaarheidsonderzoek verkabelingwoensdag 12 juli 2017 Gaat de 5 kilometer lange hoogspanningslijn in Veenendaal op termijn uit het gezichtsveld verdwijnen of niet? De ChristenUnie zet zich al meer dan tien jaar in om de hoogspanningslijn in Veenendaal ondergronds te krijgen. Het is wel een zaak van de lange adem. Maar we geven de moed niet op en blijven de zaken rondom de hoogspanningslijn actief volgen. Lees verder >
Milieu, energie, volksgezondheid en voedselveiligheid

Energieneutraal Veenendaal

Jos_van_den_Berg_MG_3879woensdag 05 april 2017 Op 30 maart is in de gemeenteraad het Milieukwaliteitsplan en het plan Energieneutraal Veenendaal in 2035 besproken. Beide plannen kregen onze volmondige steun.

Goed rentmeesterschap betekent voor de ChristenUnie dat we een leefbaar Veenendaal willen doorgeven aan een volgende generatie. De ChristenUnie ondersteunt daarom van harte een plan waarin we in 2035 energieneutraal kunnen zijn. Lees verder >
Milieu

Archief > 2017