ChristenUnie Veenendaal

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie op werkbezoek bij IW4

DSCN5733vrijdag 09 februari 2018 De ChristenUnie heeft vrijdag 9 februari een werkbezoek afgelegd bij IW4. Na een introductie over wat IW4 doet en over de feiten en cijfers van het Werkbedrijf, zijn we de werkplaats opgegaan. De fractie moest een heus productieproces draaien, waarbij samenwerken en collegialiteit voorop stonden. Lees verder >
Werkbezoek

Passie voor sport

23622200_1703637873044172_8576574094288077311_nmaandag 20 november 2017 “Ondernemender en slagvaardiger” was de opdracht die SportService met de verzelfstandiging in 2011 heeft meegekregen, aldus directeur Frank Hafkamp tijdens het werkbezoek van de ChristenUnie aan SportService op 17 november 2017. Zes jaar bestaat de zelfstandige stichting SportService Veenendaal inmiddels. Een mooi moment om eens van gedachten te wisselen over sport, het verleden en de toekomst. Voor SportService zijn daarom ook Frank, Giesse, Henk, Rob, Harm-Jan, Wilco en later ook Ate aangeschoven. Een breed gezelschap dat in de startblokken staat om de zeven aanwezige leden van de fractie van de ChristenUnie te vertellen over hun passie voor sport en dan met name sport in Veenendaal. Lees verder >
Werkbezoek
Zorg, Welzijn & Sport