Arie Slob komt woensdag 21 januari naar Veenendaal

Foto van ChristenUnie TK fractievoorzitter Arie Slobdinsdag 20 januari 2015

Woensdag 21 januari komt Arie Slob naar Veenendaal om een Zorgpluim uit te reiken aan ‘Samen Veilig Midden Nederland’(voormalig bureau Jeugdzorg) voor hun inzet rondom de transitie Jeugdzorg. Dit zal plaatsvinden in het gebouw van de Zevenster. Aansluitend zal in het Ontmoetingshuis met leidinggevenden van de scholen die daar gevestigd zijn, gesproken worden over het onderwerp ‘Passend Onderwijs’.

ChristenUnie Tweede Kamerlid Arie Slob doet regelmatig werkbezoeken in het land. De transitie van de jeugdzorg naar de gemeente heeft veel werk met zich meegebracht. Toch moet alles blijven door blijven lopen. Vanwege de inzet van ‘Samen Veilig Midden Nederland’ wil Arie Slob een Zorgpluim aanbieden aan deze organisatie.

Passend Onderwijs is augustus jl. van start gegaan in het hele onderwijsveld. Zo ook op basisscholen in Veenendaal. Dit betreft in het Ontmoetingshuis de scholen Tamim, SHS de Bron en Wereldkidz Balans. Nu, na een aantal maanden, zal Arie Slob in gesprek gaan met leidinggevenden van de drie basisscholen die gevestigd zijn in het Ontmoetingshuis om hun ervaringen te horen en met ze in gesprek te gaan over punten die nog verbeterd kunnen worden. Daarnaast zal hij een rondleiding krijgen in dit multifunctioneel gebouw. Enkele leden van de ChristenUnie Statenfractie Utrecht en afgevaardigden van bestuur en fractie ChristenUnie Veenendaal zullen daarbij ook aanwezig zijn.

Archief > 2015