Een vaste koers

image Henk posterfotowoensdag 12 maart 2014

Het zal u niet zijn ontgaan. Alle politieke partijen zijn volop in campagnetijd.
De kandidaten zijn op verkiezingsavonden, via twitter en facebook met elkaar in debat of in gesprek met de bevolking aan de marktkraam. En er worden zo links en rechts nogal beloftes gedaan. Dit alles om maar stemmen te trekken.
Vaak gaan mensen af op beloftes, die gedaan worden in de tijd rondom verkiezingen.
Nu is daar niets op tegen, als die beloftes ook waar gemaakt kunnen worden.
Ik hoor veel toezeggingen, maar meestal niet de uitleg over "hoe ze het gaan doen en waar ze het van gaan betalen:"
Mijn advies: vraag eens door en kom er achter dat praatjes geen gaatjes vullen.
Een eerlijk verhaal dat telt!

Ik houd ervan om nuchter te blijven en simpelweg het eigen ChristenUnie verhaal te houden op basis van onze visie. Die visie vindt zijn basis in de Bijbel, Gods woord. En op die basis funderen wij altijd onze standpunten. Sinds jaar en dag handelen wij vanuit een christelijk sociaal oogpunt. U kunt gerust stellen dat wij als ChristenUnie een vaste koers varen met heldere doelen.

De rustdag zien wij als gave van God, hierdoor kunnen mensen en de samenleving tot rust komen. Wij zijn geen voorstander van de koopzondag. Daarin zijn we helder geweest en wij blijven dat ook. Wilt u geen koopzondag, stem dan op de ChristenUnie.

Hoe meer stemmen op ons uitgebracht, hoe groter de kans dat die koopzondag er niet komt.

Archief > 2014