Geslaagde campagneactie in Renswoude

imagedinsdag 25 februari 2014

In Renswoude gaat de ChristenUnie op 19 maart voor het eerst meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Als ChristenUnie Veenendaal hebben we op zaterdag 22 februari meegedaan aan een politieke brunch en wandeling in Renswoude. Deze campagneactie was georganiseerd door de ChristenUnie Statenleden uit Utrecht Kees de Heer, Arne Schaddelee en Kees van Kranenburg.
Om 11.00 uur was de start bij restaurant 'de Hof' te Renswoude, waar 26 aanwezigen, afkomstig uit diverse omliggende gemeenten onder het genot van een goede maaltijd met elkaar spraken over diverse politieke zaken. Daarna was er onder bekwame leiding van statenlid Kees de Heer een zeer interessante wandeling over landgoed Renswoude. Niet alleen weet Kees de Heer als bioloog veel over flora en fauna, hij kan ook op een heel goede manier kennis overdragen. De deelnemers hebben tijdens de wandeling op een speciale manier leren kijken naar de verticale-, horizontale-, seizoen- en historische samenhang van het landschap. Al met al een zeer geslaagde campagneactiviteit. Als ChristenUnie Veenendaal wensen wij de lijsttrekker Sander van ’t Foort en de andere ChristenUnie kandidaten in Renswoude veel zegen en succes op19 maart.

Archief > 2014